Dětské skupiny 

Služba spočívá v poskytování pravidelné péče o děti mladšího školkového věku až do zahájení povinné školní docházky. Služba je zpoplatněna dle ceníku níže. Vašim dětičkám nabízíme rodinné prostředí v malém počtu dětí. Školka je vesnického charakteru, máme vlastní zahradu, v blízkosti máme pole, louky a farmu se zvířátky. S dětmi trávíme co nejvíce času venku.

Přihlášky a přijímací řízení

Děti přijímáme dle volných kapacit po celý rok. 

Prvním krokem je zapsání dítěte na List zájemců ZDE

Po zaregistrování na List zájemců Vám potvrdíme Vaši registraci a následně Vás a Vaše dítě pozveme do našich školiček, abyste se seznámili s provozem, s námi a s naší filozofií. Dle volných kapacit můžeme dále plánovat nástup dítěte do našich dětských skupin.

Dokumenty k přijetí dítěte


Údaje o zařízení

Dětské skupiny Žížalky, Berušky, Kuřátka a Ovečky jsou spolufinancované z ESF prostřednictvím OP Zaměstnanost. (Reg. čísla CZ.03.1.51/0.0/0.0/22_141/0017244, CZ.03.1.51/0.0/0.0/22_141/0017241, CZ.03.1.51/0.0/0.0/22_141/0017242 a CZ.03.1.51/0.0/0.0/22_141/0017350).

Provozem těchto dětských skupin podporujeme rodiče malých dětí a pomáháme jim se zapojením na pracovní trh a slaďováním rodinného a pracovního života. 


Název: Dětská skupina Kuřátka, Berušky, Žížalky, Ovečky

Typ zařízení péče o děti předškolního věku: Dětské skupiny dle zákona č. 247/2014 Sb

Adresa místa provozu zařízení péče o děti: Vochov 322, 330 23
Provozní doba: pracovní dny 6:30- 16:00 hodin
Provozovatel: Vochomůrky, z.s., Vochov 40, 330 23, IČ 07596952
Kontakt: Vochomůrky, z.s., tel.: 607 082 366, vochomurky@email.cz

Registrační číslo projektů:  

CZ.03.1.51/0.0/0.0/22_141/0017242; CZ.03.1.51/0.0/0.0/22_141/0017241; CZ.03.1.51/0.0/0.0/22_141/0017244; CZ.03.1.51/0.0/0.0/22_141/0017350

Projekty jsou podpořeny z Evropského sociální fondu


Ve všech našich provozech vycházíme z těchto pedagogických směrů a přístupů:

Montessori pedagogika nás inspiruje především ve vlastním objevování poznatků samotným dítětem. Při výchově a učení stačí respektovat individuální vývoj jedince.

Waldorfská pedagogika a její záměr nahlížet na člověka jako na celistvou bytost. Její systém výchovy vychází z potřeb dítěte. Dítě je bez podmínek přijímáno a je podporováno v rozvoji. Pravidelný rytmus dne, týdne a roku, který ve své opakující se stálosti pomáhá dětem ve vstupu do života.

Reggio pedagogika je přístup ve výchově a vzdělávání vycházející z přirozenosti a radosti učení. Je to filosofie, kde můžete diskutovat a přetvářet. Tento způsob učení, poháněný motorem dětského nadšení a zvídavosti, se stává dobrodružnou objevnou cestou dítěti i dospělému. Je možno zkoumat věci znovu a z různých stran. Chápat, jak se naše myšlení a vědění vůbec utváří. Je možné zkoumat zcela nové cesty a objevit možnosti, které dříve neexistovaly.

Lesní pedagogika jako forma environmentálního vzdělávání, jejíž hlavním cílem je učit děti vnímat přírodu se všemi jejich zákonitostmi, vypěstovat v nich zájem o přírodu, naučit je vnímat ji všemi smysly a posílit pozitivní přístup k přírodním materiálům.


Co sebou do školky

U oblečení je nutno počítat s umazáním - od jídla (rajčata, borůvky,..), pastelek, vodovek, písku, zeminy či bahna! Proto dětem dejte vždy takové oblečení, u kterého vám nebude vadit, když špína občas nepůjde odstranit!

Děti potřebují:

Přezůvky, náhradní oblečení a spodní prádlo, a dle potřeby pyžamo, peřinku, polštářek (případně plyšáčka-mazlíčka), prostěradlo, pleny, vlhčené ubrousky, kapesníky, apod.
S dětmi chodíme ven za každého počasí! Do deště jsou ideální nepromokavé kalhoty a bunda, pláštěnka a gumovky. Děti musí mít své věci označené, podepsané! 

Lahev na pití, pití je dětem k dispozici neustále.